دانش آموزان ابتدایی چهارمحال و بختیاری «الگوی تلاوت» می‌آموزند
کد خبر: 3659506
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
علیزاده:

دانش آموزان ابتدایی چهارمحال و بختیاری «الگوی تلاوت» می‌آموزند

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح «الگوی تلاوت» ویژه دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم مدارس ابتدایی استان خبر داد.

جهانبخش علیزاده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای طرح «الگوی تلاوت» در مدارس ابتدایی استان لوح فشرده این طرح تکثیرشده و به زودی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای تقویت و آشنایی هر چه بیشتر کلیه دانش آموزان دوره ابتدایی با قاریان، نغمات و آموزه‌های قرآنی است، افزود: لوح فشرده قطعاتی از قرائت قاریان عبدالباسط، محمد صدیق منشاوی، مصطفی اسماعیل و محمد انور تکثیر و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
علیزاده تصریح کرد: دانش آموزان همه دوره‌های ابتدایی می‌توانند به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت کرده و در مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای به رقابت بپردازند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دانش آموزان برتر شرکت‌کننده در این طرح از طریق ادارات آموزش و پرورش استان موردتقدیر قرار می‌گیرند، اظهار کرد: در این طرح ضمن آشنایی و انس دانش آموزان با قرآن کریم، تلاوت قرآن در منازل دانش آموزان نیز بیش از پیش طنین‌انداز می‌شود.

captcha