جدیدترین تلاوت سردار ابراهیم جباری + فیلم
کد خبر: 3659660
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

جدیدترین تلاوت سردار ابراهیم جباری + فیلم

گروه جلسات و محافل: سردار ابراهیم جباری در سی و پنجمین سالروز شهادت مداح اهل بیت و شهید قرآنی، محمود طالبی‌پور آباتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و پنجمین سالروز شهادت شهید قرآنی و مداح اهل بیت، محمود طالبی‌پور، یازدهم آبان ماه در منزل پدری شهید واقع در اتوبان شهید محلاتی، خیابان گیلکی جنوبی با حضور اساتید و قاریان بین‌المللی و مداحان و پیر غلامان اهل بیت(ع) برگزار شد.

تلاوت سردار ابراهیم جباری در سالگرد شهید طالبی+ فیلم

در پایان این مراسم، سردار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه ولی امر و از شاگردان مرحوم استاد محمد تقی مروت همراه با هم‌جلسه‌های قدیمی همچون سیدمحسن موسوی‌بلده، سیدمهدی محمودی، سیدعباس میرداماد و چند تن دیگر از اساتید گرد یکدیگر نشستند و خاطرات زمان‌های دور خود را یادآور شدند. در انتهای این مجلس تقریبا خصوصی، سیدمهدی محمودی از سردار ابراهیم جباری تقاضا کرد تا آیاتی از کلام الله مجید را همان گونه که هنگام تدفین مادرش تلاوت کرده است، تلاوت کند.

تلاوت سردار ابراهیم جباری در سالگرد شهید طالبی+ فیلم

سردار جباری با وجود مشغله بسیار و تمرین کم، آیاتی از سوره مبارکه نبا را تلاوت کرد و مورد تشویق دوستان قدیمی خود قرار گرفت و همه از توانمندی این قاری خوشخوان حیرت کردند.


captcha