13 آبان در قاب شبکه اشراق
کد خبر: 3659718
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
با پخش برنامه‌های ویژه صورت می‌گیرد؛

13 آبان در قاب شبکه اشراق

گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان گفت: ویژه‌برنامه‌هایی برای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در صدا و سیمای مرکز زنجان تدارک دیده شده است.

سیدرضا موسوی، مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از زنجان اظهار کرد: همزمان با یوم‌الله 13 آبان و روز استکبارستیزی، صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه‌های مختلفی را در قالب برنامه‌های تحلیلی و تفسیر همچنین پوشش رسانه‌ای راهپیمایی این روز در نظر گرفته است.

وی افزود: معاونت سیما با استقرار واحد سیار تلویزیونی در مسیرهای اعلام شده، ویژه‌برنامه راهپیمایی و سخنرانی این روز را از ساعت 9 صبح تا پایان راهپیمایی از شبکه اشراق به‌صورت زنده پخش خواهد کرد.

موسوی گفت: معاونت صدای مرکز هم با ویژه‌برنامه «فتح بزرگ» از ساعت 9 الی 11 با آیتم‌هایی نظیر گزارش، سرودهای حماسی، ارتباط با خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و ارتباط با محل برگزاری مراسم مخاطبانش را در این روز حماسی همراهی خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان تاکید کرد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم علاوه بر پوشش اخبار برنامه‌های راهپیمایی زنجان و شهرستان‌ها، گزارش 13 آبان و مستند سرود انقلاب را به منظور تبیین آثار این حماسه تاریخی تدارک دیده است.

captcha