13 آبان‌، روزی ماندنی در تاریخ ایران است
کد خبر: 3659907
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

13 آبان‌، روزی ماندنی در تاریخ ایران است

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: 13 آبان‌ماه، روزی ماندنی در تاریخ ایران است چرا که در این روز، چندین مرحله دشمنی‌های استکبار علیه ایران تکرار شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، امروز13 آبان‌ماه، در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران، ملت شهادت است و  ایستادگی ما نیز در راه این شهادت است.
وی با بیان اینکه زمانی که ملت ایران در مقابل استکبار می‌ایستند باید هزینه نیز بدهند، افزود: شهادت چون شهیدانی چون شهید حججی و شهید فهمیده نیز از هزینه‌هایی است که باید برای این ایستادگی دهیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: بسیاری از شهدای ایران را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند.
قاسمی با بیان اینکه این راه، پایانی ندارد، تصریح کرد:  تا آخرین قطره خون این راه را ادامه می‌دهیم چرا که الگوی ما امام حسین(ع) است. 
وی با بیان اینکه نفوذ معنوی ما چندین برابر استکبار جهانی  است،  افزود: جمعیت امروز بسیار خوب بود و بیشتر این جمعیت شرکت‌کننده را دانشجویان و دانش‌آموزان تشکیل دادند. 
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ملت ایران روز 13 آبان را مانند 22 بهمن و روز قدس گرامی ‌می‌دارند، اظهار کرد: نه تنها مردم ایران بلکه مردم جهان، حامی سپاه هستند.
قاسمی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پشتوانه مردمی دارد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از 19 فروردین 58 از نظر آمریکا تحریم است.
وی یادآور شد: این تحریم‌ها هیچ‌گونه خللی در کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند چرا که پشتوانه اصلی سپاه مردم ایران و جهان هستند.

captcha