طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویر
کد خبر: 3659916
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی + تصاویر

گروه اجتماعی: فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» صبح امروز همزمان با سراسر کشور، با حضور جمع کثیری از مسئولان، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی و تبریز طنین انداز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، فریاد رسای «مرگ بر امریکا» صبح امروز همزمان با سراسر کشور، با حضور جمع کثیری از مسئولان، دانشجویان،دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در شهرستان های استان آذربایجان شرقی و تبریز طنین انداز شد.

طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی+تصاویر

راهپیمایی ۱۳ آبان در تبریز از ساعت 9/30 صبح از مسیرهای چهارگانه تعیین شده شروع و تا میدان ساعت تبریز برگزار شد و سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا، سخنران محوری این مراسم بود.

به گزارش ایکنا امروز مردم پرشورتر از همیشه در این صحنه‌ی سیاسی حضور یافته و حماسه‌ای نو آفریدند.

طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی+تصاویرطنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی+تصاویرطنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی+تصاویرطنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی+تصاویرطنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی+تصاویرطنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی+تصاویرطنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان آذربایجان‌شرقی+تصاویر
captcha