13 آبان‌ماه، نماد استکبارستیزی ملت بصیر ایران اسلامی است
کد خبر: 3659927
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی بیرجند:

13 آبان‌ماه، نماد استکبارستیزی ملت بصیر ایران اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: 13 آبان‌ماه نماد انقلاب رهبر فرزانه انقلاب و ملت بصیر اسلامی علیه استکبارستیزی و استبداد‌گریزی است.

حجت‌الاسلام حسین مسعودی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: 13 آبان‌ماه سالروز شهادت جمع کثیری از دانشجویان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و برملا شدن سیاست‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است.
وی افزود: استکباری که با در اختیار داشتن بزرگترین شبکه رسانه‌ای دنیا با شیوه‌های گوناگون جنگ روانی علیه خانواده‌ها و جوانان عزیز ملت ایران اسلامی پرداخته و آنها را نشانه رفته است.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند بیان کرد: 13آبان‌ماه از حافظه تاریخی ملت ایران با روحیه استکبارستیزی پاک نخواهد شد و مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به سرور شهیدان امام حسین(ع) و شعار (هیهات من الذلّه) زیر یوغ استکبار جهانی و نوچه‌های لا ابالی آن در منطقه و جهان نمی‌روند. 
مسعودی با بیان اینکه  13 آبان به تمام مستضعفان عالم آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، افزود: ما ادامه دهندگان راه بنیانگذار انقلاب اسلامی با گرامیداشت این روز عظیم به جهانیان اعلام می‌داریم که نسل سوم انقلاب یعنی فرزندان همان کسی که دیروز آن حماسه بزرگ را آفرید.
وی یادآور شد: ما با پیروی از رهبری فرزانه، هوشمند و با درایت ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و با وحدت کامل و با اقتدا به ولایت به مسیر رشد و اعتلای  کشور ادامه خواهیم داد.
captcha