تدوین تله فیلم دفاع مقدسی «لالایی برای چشم های تو» به مرحله پایانی رسید
کد خبر: 3660182
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

تدوین تله فیلم دفاع مقدسی «لالایی برای چشم های تو» به مرحله پایانی رسید

گروه فرهنگی: کارگردان تله فیلم دفاع مقدسی «لالایی برای چشم های تو» از انجام مراحل پایانی تدوین این تله فیلم خبر داد.

محسن نجفی کارگردان تله فیلم دفاع مقدسی «لالایی برای چشم های تو» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: تصویربرداری تله فیلم دفاع مقدسی «لالایی برای چشم های تو» به نویسندگی «جعفربخشیان» و  به تهیه کنندگی رسول جعفری  همزمان با ایام میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت آغاز شد.
وی افزود: موضوع این فیلم جهت آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا و گسترش ارزش‌های دینی و انقلابی  با توجه به حوادث خانوادگی و اجتماعی بعد از جنگ تحمیلی در دهه‌های 1370 تا 1390 ساخته شده است.
نجفی با ارایه این مطلب که  مجری این طرح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه  بوده و  شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب و کتابخانه عمومی شهرستان سوادکوه نیز با این طرح همکاری داشتند. تصریح کرد: تصویر برداری این تله فیلم 60 دقیقه‌ای  به مدت  18 روز به طول انجامید.
کارگردان تله فیلم دفاع مقدسی «لالایی برای چشم‌های تو»  تصریح کرد: خلاصه داستان این تله فیلم به ماجرای زنی به نام  لیلا که پس از گذشت سال‌ها از شهادت محسن همسرش ازدواج  مجدد می‌کند، می‌پردازد که  حاصل این ازدواج دختری به نام «حسنا» می‌شود.

وی  از شوهر شهیدش هم دختری با نام «مائده» دارد که  پس از بزرگ شدن «حسنا» این دو خواهر با هم  ارتباط نزدیکی  برقرار کرده  و «حسنا» شب‌ها  با بیان قصه‌های «مائده» خواهر بزرگش  درباره پدر شهیدش به خواب می‌رود و صداهای غریب «لالایی» را می‌شنود...
نجفی ادامه داد: در این تله فیلم عسگری رئیسی،  اسفندیار بهاری، مرضیه ابراهیمی، نازنین خلیلی، رویا فضلی، هانیه آقاجانی، ندا قلیزاده، رمضان مهدیزاده، فرهمند ملکی، ذبیح اله بذرکار به ایفای نقش پرداختند.
وی ضمن تشکر از همه دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و کسانی که در ساخت این تله فیلم  همکاری داشته و یاری رسان بودند گفت: دراجرای این طرح سپاه ناحیه سوادکوه به عنوان مجری طرح،  تیمور نوربخش به عنوان مدیر تولید، سید مهدی میرتبریزیان دستیار اول کارگردان  و مدیر برنامه‌ریزی، مرضیه اکبری شهمیرزادی به عنوان  دستیار دوم کارگردان، حنانه بزرگی به عنوان منشی صحنه، عباس کیانی به عنوان  مدیرتصویر بردارای و عباس طهماسبی و حسین عرب به عنوان  دستیاران تصویر همکاری دارند.
نجفی اظهار کرد: در این تله فیلم پرستو نصرتی به عنوان مدیر صدابرداری، محمد زمان مرتضی پور به عنوان دستیار صدا، کوثرحمیدی زاده لیمانده به عنوان دستیار برنامه ریز، کمیل سروری  به عنوان دستیار تولید، مهدی ملک پور به عنوان مدیرصحنه، عباس صفایی ومائده هاشم پوربه عنوان دستیاران صحنه، زینب احمدی و رضا شیروژن به عنوان گریمور، هانیه سادات طاهری به عنوان جامه دار، فاطمه زهرا زمانی به عنوان عکاس پشت صحنه، سوگول هاشم پور به عنوان مدیر تدارکات، حسن گرزین و رضا لطف آبادی به عنوان دستیاران تدارکات، المیرا قادری به عنوان طراح لباس، میثم قصابی صالحی، محمدکمالی، قربانعلی زمانی به عنوان امورحمل ونقل و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به عنوان مدیر روابط عمومی همکاری داشتند.
تدوین تله فیلم دفاع مقدسی «لالایی برای چشم های تو» به مرحله پایانی رسید
captcha