10 هزار متر مربع از مسیر تردد زوار اربعین در استان مرکزی لکه‌گیری شد
کد خبر: 3660197
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

10 هزار متر مربع از مسیر تردد زوار اربعین در استان مرکزی لکه‌گیری شد

گروه اجتماعی: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی از لکه‌گیری 10 هزار متر مربع از محورهای تردد زوار اربعین در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به مناسبت ایام اربعین و عبور زوار عازم عراق از محورهای استان مرکزی، اداره‌کل راه و شهرسازی استان اقدام به لکه گیری مسیرهای تردد زوار کرده است. احمد مرزبان، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در این باره گفت: با توجه به اهمیت راهپیمایی اربعین و به منظور سهولت تردد زائران، لکه‌گیری 10 هزار مترمربع از محور توره و 5 کیلومتر آسفالت شانه این مسیر انجام شد.
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده در این راستا 5 میلیارد ریال بود که از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری تامین شد.
وی گفت: محور اراک-توره یکی از محورهای ترانزیتی استان مرکزی و مرکز کشور به سمت غرب و جنوب محسوب می‌شود که با توجه به حجم ترافیک بسیار بالا؛ روزانه 25 هزار وسیله نقلیه، بهسازی محور جهت تردد زائران کربلا از 2 ماه پیش در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.
captcha