بیش از 3 هزار زائر آذری وارد بیله‌سوار شدند
کد خبر: 3660598
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

بیش از 3 هزار زائر آذری وارد بیله‌سوار شدند

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: بیش از 3 هزار و 750 زائر آذری برای شرکت در راهپیمائی اربعین حسینی وارد گمرک بیله‌سوار شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، آرام حلیم فرماندار بیله سوار روز گذشته 14آبان ماه در جمع خبرنگاران گفت: این زائران از طریق مرز بیله سوار راهی عتبات عالیات می شوند که با سعی کردیم با همراهی مسئولین ستاد اربعین حسینی موکب استقبال از عزاداران حسینی آذربایجان را در مرز بیله سوار مهیا کنیم. 
وی با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار نفر از طریق پایانه مرزی بیله سوار برای زیارت عتبات عالیات وارد کشورمان شده بودند، خاطرنشان کرد: در مسیر حرکت آنها پذیرایی و همچنین استقبال به شکل شایسته و مطلوب انجام می شود. 
فرماندار شهرستان بیله سوار یادآور شد: سال گذشته ما با همراهی و همکاری مردم شهرستان بیله سوار به ویژه عشایر غیرتمند 105 راس گوسفند، 105 کیسه برنج و بیش از 7 میلیون تومان مبلغ نقدی را به موکب حسینی و برای ارائه خدمات به زائران تقدیم کردیم و امسال نیز عشایر منطقه و روستائیان در این امر ارزشی سهیم شدند.
 حلیم ادامه داد: تلاش می کنیم تا با خدمات رسانی به زائران بستر و زمینه ای را فراهم کنیم تا آنها بتوانند به راحتی از طریق بیله سوار و استان اردبیل عازم مرزهای کشور شده و در راهپیمائی اربعین حسینی حضور پیدا کنند.
 وی در ادامه با اشاره به اینکه دهه آخر ماه صفر نیز زائران آذربایجان راهی مشهد مقدس می شوند، تصریح کرد: در این زمینه نیز مقدمات کار فراهم آمده تا در مرز پذیرایی خوبی را از زائران آذری شاهد باشیم. فرماندار بیله سوار اضافه کرد: تلاش و کوشش ما این است تا هم در ایام اربعین حسینی و هم دهه آخر ماه صفر با استقبال و پذیرایی شایسته از زائران و مسافران اربعین حسینی و مشهد مقدس بتوانیم رضایت آنها را به نحو شایسته فراهم کرده و اسباب یک سفر معنوی خوبی را برای آنها فراهم کنیم.
captcha