پوشش زنده دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز اربعین
کد خبر: 3661617
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
موسوی خبر داد:

پوشش زنده دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز اربعین

گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان از انجام اقدامات لازم برای پوشش زنده دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز اربعین خبر داد.

سیدرضا موسوی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: صداوسيمای مرکز زنجان با فرا رسيدن اربعين حسينی برنامه‌ريزی گسترده‌ای را در گرامیداشت این روز و انعکاس عزاداری‌های پایتخت شور و شعور حسینی انجام داده است.

موسوی تصریح کرد: استقرار واحد سیار تلویزیونی در مسیر دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز اربعین و پخش آن به صورت زنده از ساعت 10 صبح از برنامه‌های سیمای مرکز زنجان در روز اربعین است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان تاکید کرد: ویژه برنامه معاونت صدا «با عرشیان» نام دارد و این برنامه که از ساعت 7 صبح به مدت 60 دقیقه رو پنج‌شنبه مصادف با روز اربعین به صورت زنده پخش می‌شود شامل آیتم‌هایی از قبیل حضور کارشناسان مذهبی، مداحان و شعرا در برنامه و تبیین و تحلیل کارشناسی وقایع عاشورا و اربعین و همچنین ذکر مناقب و فضایل سیدالشهداء است.

وی افزود: دیگر ویژه برنامه رادیوی استانی «اربعین عاشقی» است که در دو بخش پخش در روز اربعین به صورت زنده پخش خواهد شد. بخش اول از ساعت 9 صبح به مدت 120 دقیقه وبخش دوم از ساعت 16به مدت 45 دقیقه که در آن با مرکز آذربایجان شرقی اجرای مشترک خواهد بود. ارتباط با گزارشگران رسانه ملی در عتبات عالیات و سایر مراکز استان‌ها پوشش مراسم‌های عزاداری، مداحی، شعر، نمایش، گزارش، تلفن‌های مردمی، حضور میهمان در برنامه و زیارت اربعین از آیتم‌های «اربعین عاشقی» خواهد بود.

موسوی گفت: ویژه برنامه‌های ترکیبی«آخشاملار» از ساعت 17.45 به مدت 75 دقیقه و «آی ایشیقیندا» از ساعت 22 به مدت 70 دقیقه نیز به اربعین حسینی اختصاص داده شده‌اند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان تاکید کرد: معاونت سیمای مرکز هم با پخش زنده مراسم عزاداری‌های شب اربعین که به مدت دو شب از ساعت 22 در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، همراه با هم‌استانی‌های سوگوار سیدالشهداء(ع) خواهد بود.

captcha