اربعین حسینی مسیر تداوم عشق است
کد خبر: 3661881
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

اربعین حسینی مسیر تداوم عشق است

گروه اجتماعی: مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه اربعین سری از اسرار الهی است که هیچ کس به عمق این سر عظیم پی نبرده است، گفت: اربعین حسینی مسیر تداوم عشق است.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: اربعین سری از اسرار الهی است که هیچ کس به عمق این سر عظیم پی نبرده است.

وی  را حرکتی در مسیر تلاش ‌های حقیقی و در جهت احیای اسلام و مبارزه با دشمنان دین و معنویت دانست وافزود: بقا و موجودیت اسلام به زنده نگهداشتن اهداف نهضت عاشورا و اربعین حسینی بستگی دارد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان اربعین حسینی را مسیر تداوم عشق عنوان و بیان کرد: مظلومیت امام حسین(ع) و یاران با وفایش بر هیچکس پوشیده نیست و ملت های مسلمان پیوندی عاطفی با این واقعه دارند و احیای واقعه عاشورا در روز اربعین حسینی نشان دهنده این است که این راه هیچگاه ‌بی‌رهرو نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اربعین به رشد پیوندهای دینی و معنوی جامعه کمک زیادی کرده است، یادآور شد: اسلام ناب محمدی با عاشورای حسینی بیمه و عاشورا با اربعین بیمه و تصدیق می‌شود.

captcha