انگیزه‌های حاشیه‌ای هدف اصلی شرکت های بیمه را تغییر ندهد
کد خبر: 3661906
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

انگیزه‌های حاشیه‌ای هدف اصلی شرکت های بیمه را تغییر ندهد

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیمه باید درمان درد افراد درمانده باشد، گفت: انگیزه‌های حاشیه‌ای هدف اصلی شرکت های بیمه را تغییر ندهد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز 20 آبان در دیدار با کارکنان بیمه ایران در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: صنعت بیمه برای اتفاقات روز مبادا امر بسیار خوبی است.
 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از اموری که در جامعه بشری به وجود آمده بر اساس ضرورت بوده است، گفت: مانند امر تجارت که باید چارچوب آن تا آخر حفظ شود اما اکنون جای گره‌گشایی از هم نوع را سودجویی پر کرده و انواع و اقسام قاچاق به وجود آمده است.
عبادی تاکید کرد: اگر هر امری از چارچوب اصلی براساس منفعت طلبی خارج شود، معضل می‌شود.
وی با بیان اینکه بیمه در ذات خود امر خیری است، ادامه داد: اما شرطش این است که انگیزه‌های حاشیه‌ای و جانبی هدف اصلی را تغییر ندهد و تا آخر هدف گره گشایی باشد البته در کنار هدف اصلی سود هم دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بیمه ایران هدف اصلی آن اجتماعی و انسانی و گره‌گشایی است، خطاب به کارکنان بیمه ایران در استان، گفت: هیچ وقت این هدف مهم را فراموش نکنید و ارزش آن همین است و گرنه اگر در دست گرفتن قوی باشید و در دست باز پس دادن در زندگی مردم معطلی کنید بیمه خوبی خود را از دست می‌دهد.
عبادی با تاکید بر اینکه بیمه باید درمان درد افراد درمانده باشد، خاطرنشان کرد: گاهی مردم از این جهت از شرکت‌های بیمه شکایت دارند که برای گرفتن بسیار قانونمند هستند، اما در مقام باز پس دادن بهانه‌های متعدد می‌آورند.

captcha