برگزاری مسابقه اینترنتی «نبی‌الرحمه» در سوریه
کد خبر: 3662231
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

برگزاری مسابقه اینترنتی «نبی‌الرحمه» در سوریه

گروه بین‌الملل: مسابقه اینترنتی «نبی‌الرحمه(ص)» به همت رایزنی فرهنگی ایران در دمشق برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه اینترنتی «نبی‌الرحمه (ص)» در سوریهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ رایزنی فرهنگی ایران در دمشق با همکاری وزارت اوقاف سوریه به منظور معرفی شخصیت و مقام والای پیامبر اکرم(ص)، این مسابقه ادبی و فرهنگی را با شعار «اسوه حسنه؛ شناخت، محبت، پیروی» برگزار می‌كند.
 
این مسابقه هم‌زمان با میلاد پیامبر اكرم(ص) در قالب پنج رشته در فضای مجازی برگزار می‌شود و به سه نفر برتر هر رشته، جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
 
داستان کوتاه در معرفی شخصیت، سیره و اخلاق پیامبر اکرم(ص)، قصیده در مدح پیامبر (ص) یا ولادت یا سیره آن حضرت، خوشنویسی در توصیف و مدح پیامبر اکرم (ص)، فیلم کوتاه حداکثر یک دقیقه‌ای با موضوع دوست‌داشتن پیامبر اکرم(ص) و حضور شخصیت آن حضرت در زندگی روزانه مسلمانان، کوتاه‌ترین، گویاترین و بلیغ‌ترین جمله در وصف پیامبر اکرم(ص) از جمله موضوعات این مسابقه است.
 
بنابر اعلام این خبر، مسابقه نبی الرحمه ویژه شهروندان سوری و دیگر ملیت‌های مقیم در این کشور است و نتایج نهایی آن اواخر ماه ربیع‌الاول اعلام خواهد شد و نفرات برگزیده تجلیل می‌شوند/.

برگزاری مسابقه اینترنتی «نبی‌الرحمه (ص)» در سوریه
captcha