سیگنال‌های مثبت برای معامله‌گران ارز
کد خبر: 3662324
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
علی حیدری؛

سیگنال‌های مثبت برای معامله‌گران ارز

با داشتن این متن می‌توانید از میزان سود خود در این هفته‌، امسال و سال جدید میلادی مطلع شوید این مقاله به تمام معنا سیگنال است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جهان اقتصاد نوشت: این هفته مقاله‌ای خاص برای شما خوانندگان روزنامه جهان اقتصاد نوشته‌ایم، با داشتن این متن می‌توانید از میزان سود خود در این هفته‌، امسال و سال جدید میلادی مطلع شوید این مقاله به تمام معنا سیگنال است. امیدوارم شما هم از حاشیه سود بالایی برخوردار باشید در نظر داشته باشید که این پیشنهادها بر مبنای اقتصاد کلان کشورهاست از این‌رو پرسود اما زمان‌بَر هستند!
یورو: درباره روند یا مسیر یورو به دلار دو دیدگاه جهانی وجود دارد. گروهی معتقد هستند که با در نظر گرفتن بحران ناخوشایند اسپانیا، سرمایه‌گذاران حیطه یورو برای سال جدید میلادی روند خنثی و ناحیه مقاومتی ١.١٨٠۴ تا ١.٢٠٠۴ را در سه ماه اول ٢٠١٨ هدف گرفته‌اند اما گروه دیگر روند صعودی را متصور هستند از این‌رو هدف قیمتی یا میزان سود خود را برای جفت ارز یورو به دلار تاپایان سال ٢٠١٨ به‌طور میانگین ١.٢٢٠۴ در نظر دارند. شخصن خودم (علی حیدری ) روند صعودی آرام یورو به دلار را هدف معاملاتم در بلند‌مدت قرار دادم.
دلار کانادا: با در نظر گرفتن تورم پایین در کانادا می‌توان انتظار داشت که بانک مرکزی کانادا به‌زودی تصمیمات جدیدی اتخاذ کند با وجود وضعیت فعلی اقتصاد کلان در کانادا من تا پایان سال ٢٠١٧ نسبت دلار کانادا به دلار آمریکا را میانگین ١.٢٧٠۴ و برای سال جدید میلادی ٢٠١٨ به‌طور میانگین ١.٢٩٠۴ هدف سوددهی قرار داده‌ام. هر چند معتقدم که تخیلات ترامپ برای قرارداد تجاری نفتا و توییت‌هایش هر لحظه بر دلارکانادا تاثیر‌گذار می‌باشد.
پوند: پس از آن‌که بانک مرکزی انگلستان بیانیه‌ای خنثی منتشر ساخت می‌توان انتظار داشت که پوند به دلار در کوتاه مدت در ناحیه ١.٣٠٠۴ تا ١.٣۴٠۴ در نوسان باشد.
دلار استرالیا‌: حمایت مهم دلار استرالیا به دلار اآمریکا برای هفته جاری ٠.٧۶٢۴ و مقاومت مهم ٠.٧٧٣۴ می‌باشد عبور قیمت از هر نقطه و شکست خطوط از هر مسیر، ۵٠ پیپ حرکت خواهد داشت .
ین ژاپن: شینزو آبه فرمان نخست‌وزیری را بدست گرفت با در نظر گرفتن تاریخچه سیاسی و اقتصادی این فرد، می‌توان مقاومت این هفته ین به دلار را ١١۴.۵۴ دانست
captcha