30 عنوان کتاب حوزه سواد رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
کد خبر: 3662442
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

30 عنوان کتاب حوزه سواد رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

گروه فناوری اطلاعات: 30 عنوان کتاب حوزه سواد رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، انتشارات پشتیبان به عنوان ناشر تقدیر شده نهضت سواد رسانه‌ای کشور و به عنوان امی و ناشر تخصصی دستاوردهای حوزه سوادرسانه‌ای با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و دبیرخانه همایش بین‌المللی سوادرسانه‌ای، بالغ بر 30 عنوان کتاب در زمینه سواد رسانه‌ای را منتشر و رونمایی کرد.

از این دست می‌توان به مجموعه 14 جلدی «تک نگاشت‌های سواد رسانه‌ای» به موضوعات متنوع حوزه سواد رسانه‌ای اشاره کرد که از دستاوردهای اولین همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت می‌باشد.

این مجموعه به همت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و با همکاری مشترک مرکز رسانه‌های دیجیتال و انتشارات پشتیبان آماده و به چاپ رسیده است.

مجموعه 8 جلدی «شهروند هوشمند» نیز مجموعه‌ای جهت آموزش مفاهیم مرتبط با آموزش سواد رسانه‌ای برای استفاده معلمین، مدرسین و خانواده‌ها که توسط مدرس سواد رسانه‌ای؛ نصیری تألیف و به سفارش مرکز رسانه‌های دیجیتال با همکاری دپارتمان ارتباطات و رسانه انتشارات پشتیبان است که به چاپ و رونمایی رسیده است.

همچنین کتاب «مقالات برگزیده همایش ملی سوادرسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی» به همت مرتضی موسویان، ریاست مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیحیتال و افراسیابی، رئیس انجمن سواد رسانه‌ای کشور با همکاری دپارتمان ارتباطات و رسانه انتشارات پشتیبان چاپ شده که از دیگر مجموعه کتاب‌های مورد رونمایی در این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال محسوب می‌‌شود.
captcha