افتتاح دومین دوره مسابقات قرآن بانوان در دبی
کد خبر: 3662664
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

افتتاح دومین دوره مسابقات قرآن بانوان در دبی

گروه بین‌الملل: آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن فاطمه بنت مبارک» ویژه بانوان، در سالن انجمن فرهنگ و علوم شهر دبی برگزار شد.

افتتاح دومین دوره مسابقات قرآن بانوان در دبی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم (ایکنا) به نقل از پایگاه alkhaleej.ae؛ دیروز (21 آبان‌ماه) در آیین افتتاحیه دومین دوره این مسابقات، «محمد بن راشد آل مکتوم»، حاکم دبی، «ابراهیم محمد بوملحه»، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایزه دبی و شماری از مسئولان و علاقه‌مندان به قرآن حضور داشتند.

دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «فاطمه بنت مبارک» ویژه بانوان در رشته حفظ کامل قرآن کریم و با حضور 75 بانوی حافظ قرآن در حال برگزاری است و شرکت‌کنندگان می‌توانند اجرای خود را به روایت‌های حفص، ورش و قالون ارائه دهند.

آیین افتتاحیه این مسابقات با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط «رملة حسن» آغاز و پس از «عبدالله بن محمد الجارالله»، رئیس کمیته داوران سخنرانی کرد. 

در نخستین روز این مسابقات، «زینب علی جیدان کاناوا» از نیجریه، «بیبی هاجر» از پاکستان، «نورا محمد احمد» از آمریکا، «آلاءعظمت جمیل» از مالدیو، «نادیه سعید احمد» از نروژ و «خدیجه اسحاق عبدالرحیم» از چاد، به رقابت پرداختند.
  
گفتنی است، زهراسادات حسینی، خردسال ۱۰ ساله کشورمان از خراسان رضوی که حافظ کل قرآن است، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارد.

حنانه خلفی، حافظ خردسال کشورمان سال گذشته نماینده ایران در این مسابقات بود که با عنوان مسابقات بین‌المللی قرآن «‌فاطمه بنت مبارک» برگزار می‌شود/.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۲
0
0
چرا اینقدر تبعیض قایل میشین بین نمایندگان اعزامی؟ ایشان چه فرقی با خانم خلفی دارن؟
اون فقط لابیش قوی بود و گرنه فیلم مسابقه ش در دبی و غلط های فاحشش موجوده، ولی آدم داشت و گوش فلک رو کر کردند. علی فیضی هم همینطور بسیار خوب و بدون غلط حتی اعرابی. ولی بعد از بازگشت برخورد مسئولان با ایشان رو دیدیم. پارسال همین موقع تمام رسانه ها فقط یرای خانم خلفی تبلیغ میکردند ولی الان میبینیم که خانم سادات حسینی چه مظلومانه به این مسابقات اعزام میشود.بسیار برای این دستگاه قرآنی تبعیض آلود متاسفیم.همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۴
0
1
واقعا همینطوره. چرا ایکنا از این بنده خدا، از رفتنش و از ... هیچ خبری نگذاشتن. چرا؟!!دلیل این همه تبعیض رو نمی فهمم! پارسال هروز روزی ۲-۳ خبر از خانم خلفی میگذاشتین،چرا ازین بنده خدا هیچ خبری نمیگیرین که حداقل یکم روحیه بگیرین. مطمئن باشین جامعه قرآنی برخورد تبعیض آمیز شما رو متوجه میشن.
captcha