اجرای پروژه های باسکول و سر درب منطقه ویژه اقتصادی بجنورد
کد خبر: 3662918
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

اجرای پروژه های باسکول و سر درب منطقه ویژه اقتصادی بجنورد

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به آمادگی همکاری همه جانبه با صنعت گران برای واگذاری زمین و ارائه تسهیلات در شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد، گفت: تا کنون 5/4 هکتار از شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار کرد: شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد، مکانی بسیار مناسب برای استقرار صنایع پایین دستی از جمله، پتروشیمی و کارخانه سیمان است.
وی واگذاری امتیازات از جمله گازکشی، آب و برق را از جمله اقدامات انجام شده در این ناحیه صنعتی عنوان کرد و افزود: تنها مشکل فعلی در این منطقه روند کند اجرای آسفالت و ورودی شهرک است که در صورت تامین دو میلیارد تومان اعتبار، عملیات آسفالت آغاز می شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 5/4 هکتار از زمین های ناحیه صنعتی شماره 3 بجنورد واگذار شده و اکون دو واحد صنعتی در این ناحیه مستقر و در حال ساخت و ساز هستند.
وحدت 6 ماه تنفس برای بازپرداخت اقساط و دریافت پنج درصد از مبلغ زمین به صورت نقدی و مابقی در اقساط 36 ماهه را از امتیازات شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی به صنعت گران متقاضی برای آغاز فعالیت در این ناحیه ذکر کرد.
captcha