توزیع 2800 بسته آموزشی بين دانش‌آموزان بی‌بضاعت عنبرآباد
کد خبر: 3663117
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲

توزیع 2800 بسته آموزشی بين دانش‌آموزان بی‌بضاعت عنبرآباد

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: حدود 2 هزار و 800 بسته آموزشی و لوازم‌التحریر بين دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان عنبرآباد توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهران سنجری‌نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد دیروز دوشنبه، 22 آبان گفت: طی روزهای اخیر حدود 2 هزار و 800 بسته آموزشی و لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت حوزه آموزش ابتدایی این شهرستان توزیع شده است.
وی افزود: تهیه این بسته‌های آموزشی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و صندوق حمایت از دانش‌آموزان یتیم و بی‌بضاعت که توسط همکاران اداری و آموزشی تشکیل شده، انجام گرفته است.
سنجری‌نیا تصریح کرد: تعداد 20 نفر از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مقطع ابتدایی را جذب کرده و تمام لوازم آموزشی و لباس فرم مدارس برای آن‌ها خریداری شد که اکنون در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند
وی در بحث طرح و برنامه‌های حوزه آموزش ابتدایی برای دانش‌آموزان دیرآموز افزود: حدود 170 نفر از این دانش‌آموزان شناسایی شده که به صورت ماهانه وضعیت آموزشی آن‌ها بررسی می‌شود و کارگاه آموزشی برای آموزگاران این مدارس در سطح شهرستان برگزار شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد بیان کرد: برای جلوگیری از افزایش آمار دانش‌آموزان دیرآموز دوره‌های آموزشی ویژه مربیان پیش‌دبستانی در حال برگزاری است، همچنین کارگاه آموزشی برای معلمان جدیدالورود طی روزهای آینده برگزار می‌شود.
سنجری‌نیا تأکید کرد: در سطح شهرستان عنبرآباد دانش‌آموز بازمانده از تحصیل به دلیل نداشتن لوازم آموزشی و لباس فرم مدارس نداریم، بخش آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری در این راستا داشته و توانسته است، گام‌های بلندی در حوزه مسائل آموزشی در مدارس ابتدایی بر دارد.
منبع: آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد
captcha