برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در ایجرود
کد خبر: 3663158
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
پیشکاری خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در ایجرود

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود از برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی به مناسبت هفته کتابخوانی در ای شهرستان خبر داد.

احسان پیشکاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در آستانه ٢٨ ماه صفر، مصادف با رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، نمایشگاه علوم قرآنی با عنوان «صفحه‌ای از نور» در کتابخانه فردوسی روستای سعیدآباد شهرستان ایجرود آغاز به کار کرد.

پیشکاری با اشاره به ساعت بازید از این نمایشگاه تصریح کرد: علاقه‌مندان از ساعت ٩ صبح تا ١٦ عصر می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند و در این نمایشگاه، کتاب‌ها و داستان‌های قرآنی، شرح و تفسیر و علوم حدیث، ادعیه و کتب دینی و مذهبی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توجه به پتانسیل‌های خوب قرآنی این منطقه، اشاعه فرهنگ دینی، افزایش سرانه مطالعه و آشنایی آحاد مردم به ویژه ترغیب جوانان در لایه‌های مختلف جامعه با کتب و آموزه‌های قرآنی بیان کرد.

پیشکاری تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه به ویژه در زمینه علوم قرآنی و دینی داشته و انس و الفت مردم با آموزه‌های وحی موجب ترقی و پیشرفت کشور و بالندگی جامعه در ابعاد مختلف خواهد بود.

captcha