پیوستن حسن روح‌الامین به پروژه «محمد رسول‌الله(ص)»
کد خبر: 3663296
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

پیوستن حسن روح‌الامین به پروژه «محمد رسول‌الله(ص)»

گروه هنر: حسن روح‌الامین؛ هنرمند نقاش، کانسپت‌های اولیه سریال انیمیشن «محمد رسول الله (ص)» را طراحی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی پروژه انیمیشن محمد رسول‌الله(ص)، حسن روح‌الامین هنرمندی که نقاشی‌های عاشورایی‌اش شهرت دارد، با طراحی هفت تابلوی نقاشی، کانسپت‌های اولیه سریال انیمیشن «محمد رسول‌الله(ص)» را خلق کرد.

این هنرمند که از سوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نامزد دریافت جایزه چهره سال هنر انقلاب بود در مدت زمان حدود 2 ماه به خلق این هفت اثر هنری پرداخت که در این آثار فضاهایی همچون شب مکه، لیله‌المبیت، برده‌داری، غزوات پیامبر(ص)، قافله، ولادت نور و چوپان به چشم می‌خورد.

این آثار هنری قرار است به عنوان کانسپت‌های اولیه در طراحی لوکیشین‌ها و کاراکترهای سریال انیمیشن «محمد رسول الله(ص)» به کار گرفته شوند و الهام بخش تصاویری از 1400 سال پیش در انیمیشن محمد رسول الله باشند.

روح‌الامین خالق آثار مشهوری همچون «عرش بر زمین افتاد»، «شیرین‌تر از عسل»، «آتش پرستارم شده»، «آخرین سرباز لشکر» و «آیا تو برادر منی؟» است و سبک وی در طراحی آثار تأثیرگذار از ادوار مختلف تاریخی اسلام زبانزد است. دعوت از وی توسط استودیو رضوان (تولیدکننده سریال انیمیشن محمد رسول الله) به عنوان طراح کانسپت‌های اولیه و مشاور هنری پروژه به همین سبب صورت گرفته است.

افتتاحیه پروژه انیمیشن «محمد رسول‌الله(ص) 15 آذر ماه سال جاری مصادف با میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و در راستای تجدیدمیثاق با آرما‌ن‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

captcha