جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جامعه قرآنی برای زلزله‌زدگان + اعلام شماره کارت
کد خبر: 3663306
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جامعه قرآنی برای زلزله‌زدگان + اعلام شماره کارت

گروه فعالیت‌های قرآنی: رحیم خاکی با همکاری خبرگزاری ایکنا و جمعی از فعالان قرآنی کشور به جمع‌آوری و رساندن کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان به ویژه اعضای جامعه قرآنی به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پی وقوع زلزله در بخشی از مناطق غربی کشور به ویژه داغدار شدن هموطنانمان در استان کرمانشاه، قاری بین‌المللی رحیم خاکی با همکاری خبرگزاری ایکنا و نیز حمایت جمعی از فعالان قرآنی کشور همچون «علی‌اکبر ملکشاهی» و نیز دو قاری کرمانشاهی «وحید نظریان» و «محمدرضا ابوطالبی» به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقدام کرده است تا هر چه سریعتر این کمک‌ها با حضور فعالان قرآنی به دست مردم زلزله‌زده به ویژه روستائیان برسد. 
برای سهولت در امر یاری‌رسانی، افرادی که قصد کمک نقدی دارند، شماره کارت 6104337829289170 به نام ابراهیم قدرت اعلام شده است و نیز کمک‌های غیر نقدی نیز به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جمع‌آوری می‌شود. همچنین برای هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09123872986 تماس حاصل کنند.
رحیم خاکی در صفحه اینستاگرام خود نیز آمادگی خود را چنین اعلام کرده است.

جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جامعه قرآنی و رسانه‌ها برای زلزله‌زدگان + اعلام شماره حساب
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۴
0
0
کمک به هم نوع اقدامی خداپسندانه است و باید ترویج یابد
captcha