رویکرد در انتصابات، شایسته‌سالاری به دور از جنسیت، قومیت و مذهب است
کد خبر: 3663336
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

رویکرد در انتصابات، شایسته‌سالاری به دور از جنسیت، قومیت و مذهب است

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان شمالی رویکرد مدیریت عالی استان در انتصابات را شایسته‌سالاری به دور از جنسیت، قومیت و مذهب توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی، دوشنبه در بازدید از فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان شیروان در گفت و گو با صدا و سیما ضمن تسلیت گویی به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنانمان در زمین لرزه غرب کشور گفت: در گفت و گو با استانداران مناطق زلزله زده آمادگی خود را برای اعزام نیروهای امدادی اعلام کرده ایم.
وی با اشاره به آیه شریفه قرآن «ولقد کرمنا بنی آدم»، افزود: به فرموده این کتاب آسمانی خداوند به فرزندان آدم کرامت بخشیده و ما به عنوان جانشینان خدا بر روی زمین باید همواره برای حفظ این کرامت تلاش کنیم.
صالحی با تاکید بر این که حفظ کرامت انسان ها و استفاده  از استعداد و ظرفیت افراد  مختلف در مدیریت ها همواره مورد توجه بوده و هست؛ تاکید کرد: با توجه به این که در انتخاب مدیران به قشر بانوان کمتر توجه شده به همین منظور نخستین بخشدار زن استان در شیروان منصوب شد.
صالحی اظهار امیدواری کرد: این روند همچنان استمرار داشته باشد و از ظرفیت بانوان به عنوان مدیران آینده کشور در حوزه های مختلف مدیریتی استفاده شود.
captcha