اجرای طرح آموزشی کتابخانه‌های کانون‌های مساجد استان همدان
کد خبر: 3663351
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

اجرای طرح آموزشی کتابخانه‌های کانون‌های مساجد استان همدان

گروه فرهنگی: مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از اجرای طرح آموزشی ویژه کتابداران کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان در روز پنجشنبه 25 آبان ماه در مجتمع بوعلی سینا همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، هادی فیض منش، مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان بیان کرد: دبیرخانه کانون‌های مساجد استان همدان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طرح آموزشی ویژه کتابداران کتابخانه‎های کانون‌های مساجد برگزار می‌کند.
وی افزود: این طرح آموزشی به منظور ارتقاء سطح آگاهی کتابداران و ارائه خدمات بهتر به مخاطبان و به منظور بالا بردن سطح کیفی سرویس‌دهی کتابخانه‌های مساجد اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این دوره با حضور 80 کتابدار مسجدی برگزار می شود، تصریح کرد: کتابداران کتابخانه‌های مساجد روز پنج شنبه 25 آبان ماه سال جاری از ساعت 9 لغایت 15 در این برنامه حضور پیدا می‌کنند و نکات مورد نظر را فرا می‌گیرند.
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از فعالیت293 کتابخانه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ١56 کتابخانه شهری و 137کتابخانه روستایی است.
فیض منش عنوان کرد: همچنین 191 کتابخانه باز در صحن مساجد فعال هستند که از این تعداد 106 کتابخانه شهری و 85 کتابخانه روستایی است.
وی با بیان اینکه 629 هزار و 959 جلد کتاب در کتابخانه های مساجد استان همدان وجود دارد، افزود: کتاب‌های موجود در کتابخانه‌ها توسط کتابداران در اختیار اعضای کانون‌های مساجد قرار می‌گیرد.
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان عنوان کرد: جامعه ای رو به رشد و تعالی است که به سمت کتاب و مطالعه پیش رود و در غیر اینصورت آن جامعه رو به هلاکت خواهد رفت.
منبع: شبستان
captcha