اهدای 150 واحد خون به زلزله‌زدگان غرب کشور
کد خبر: 3663355
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
حامدی خبر داد:

اهدای 150 واحد خون به زلزله‌زدگان غرب کشور

گروه اجتماعی: رئیس انتقال خون بروجرد از اهدای 150 واحد خون توسط بروجردی‌ها به زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، غلامرضا حامدی، رئیس انتقال خون بروجرد امروز، 23 آبان در جمع خبرنگاران، از اهدای 150 واحد خون توسط بروجردی‌ها به زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد و گفت: شهروندان بروجردی از دیروز تاکنون 150 واحد خون برای زلزله‎زدگان غرب کشور اهدا کرده‎اند.
وی افزود: با توجه به اعلام نیاز به گروه خونی O از طرف سازمان انتقال خون کشور، اولویت اهدا خون با افرادی است که دارای این گروه خونی هستند.
رئیس انتقال خون بروجرد تصریح کرد: بر روی خون‎های اهدایی آزمایش‎های‌ هپاتیت A و B و سفلیس انجام می‎شود.
ارسال روزانه ۷۰ هزار قرص نان از لرستان به کرمانشاه
حشمت بهمنی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان نیز در جمع خبرنگاران از ارسال روزانه ۷۰ هزار قرص نان به کرمانشاه خبر داد و گفت: جلسه فوق‌العاده‌ای به‌منظور هماهنگی ارسال نان مورد نیاز مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه برگزار کرده‌ایم. بر این اساس قرار شده، روزانه بیش‌از 70 هزار قرص نان به‌صورت بسته‌بندی به مناطق زلزله‌زده ارسال شود.
وی افزود: در این راستا شب گذشته اکثر نانوایی‌های استان تا دیر وقت فعالیت داشتند، افزود: خوشبختانه خبازان لرستانی در این خصوص همکاری خوبی داشته‌اند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان ادامه داد: شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان با تمام توان برای هرگونه کمک به زلزله‌زدگان آمادگی کافی دارد و در روزهای آینده نیز کمک‌های بیشتر از سوی شرکت ارسال خواهد شد.
captcha