زیر بار ظلم و ستم و بیعت با آمریکا نخواهیم رفت
کد خبر: 3663497
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

زیر بار ظلم و ستم و بیعت با آمریکا نخواهیم رفت

گروه سیاست و اقتصاد: معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین: حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی اربعین به جهانیان نشان داد ما زیر بار ظلم و ستم و بیرق بیعت با آمریکا نخواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در بین دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان قزوین درخصوص اربعین سید و سالار شهیدان (ع) اظهار کرد: حضور بیش از چند ده میلیون نفر علاقه‌مند به آقا اباعبدالله (ع) در پیاره‌روی اربعین یک رزمایش بزرگ بود و انقلاب ما نیز برگرفته از نهضت عاشوراست.
طاهرخانی افزود: دشمنان قسم‌خورده نظام از همان ابتدای شکل‌گیری درصدد بودند که به طرق مختلف برای انقلاب دردسر درست کنند؛ و در طول این سال‌ها این مشکلات را در به صورت جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی ایجاد ‌کردند.
وی با اشاره به پیام ویژه اربعین گفت: آمریکا اخیراً دنبال این بود که با عنوان مذاکره از مردم ایران بیعت بگیرد؛ متأسفانه برخی افراد داخلی نیز همراهی می‌کردند اما اربعین امسال این پیام را به دنیا داد که فلسفه قیام امام حسین (ع) مبارزه با ظلمت است و ما در مبارزه با ظالمان از قیام امام حسین (ع) پیروی می کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین افزود: حضور شکوهمند مردم در این راهپیمایی به جهانیان نشان داد ما زیر بار ظلم و ستم و بیرق بیعت با آمریکا نخواهیم رفت.
طاهرخانی در ادامه بیان کرد: از همان ابتدای انقلاب، جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای قربانی ترور بود و تروریست ها از رئیس جمهور گرفته تا نخبگان و مردم عادی را ترور می کردند؛ این روند ادامه پیدا کرد تا این‌که امروزه مصداق بارز تروریسم، این فرزند نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی یعنی داعش است.
وی اظهار کرد: داعش در کشورهای مختلف نفوذ کرده و دنبال مأموریت‌های شومی است که اربابانش در پی آن هستند؛ اما در ایران اسلامی نقش ارگان‌های مختلف در مبارزه با تروریست نقشی بی‌بدیل بوده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان تصریح کرد: چند سال گذشته با حمله داعش به سوریه پیش‌بینی‌ها براین بود کار دولت بشار اسد به پایان رسیده است اما با هدایت‌های ارزشمند مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی امر مسلمین جهان و مأموریت خطیر مجموعه سپاه پاسداران و سپاه قدس، دولت سوریه سرپا نگه داشته شد.
وی تأکید کرد: امروز سوریه، عراق، لبنان و کشورهای اسلامی دیگری که با موضوع داعش مواجه هستند حیات خود را مدیون جمهوری اسلامی می‌دانند.
طاهرخانی گفت: انقلاب ما با سلاح تقوا و ایمان به خدا و تبعیت از ولایت‌فقیه توانسته در مبارزه با تروریسم حرف اول را بزند اما در مقابل مستکبران که ادعای مبارزه با تروریسم را دارند، خودشان حامیان گروه‌های تروریستی هستند.
وی در پایان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم قدرتمان همچنان پابرجا بماند باید خود را به مسائل دفاعی مسلح کنیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند برای دفاع از کشور و مظلومین بااقتدار کامل در مسائل موشکی خود را به‌روز خواهیم کرد.
captcha