انتخاب دانشگاه تفرش به عنوان «دانشگاه پاک»
کد خبر: 3663522
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

انتخاب دانشگاه تفرش به عنوان «دانشگاه پاک»

گروه اجتماعی: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی دانشگاه تفرش را به عنوان «دانشگاه پاک» انتخاب و با مسئولان این دانشگاه تفاهم نامه مشترک با عنوان پیشگیری اولیه از اعتیاد امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، این دانشگاه با دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، تفاهم نامه مشترک با عنوان پیشگیری اولیه از اعتیاد امضا کرد.
نبی‌الله شاه‌ محمدی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان مرکزی در این باره گفت: بر اساس این تفاهم نامه، دانشگاه تفرش به صورت دانشگاه پایلوت استان مرکزی به عنوان «دانشگاه پاک» معرفی و کمیته فرهنگی پیشگیری اولیه از اعتیاد برای اولین بار در استان مرکزی در این دانشگاه فعال می‌شود.
محمدی افزود: این کمیته در راستای تاکید بر ظرفیت تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی با مشارکت خود دانشجویان و سوق دادن فعالیت‌های آنها در امر مبارزه فرهنگی با مواد مخدر در دانشگاه تفرش، هفته آینده با حضور مسئولان استانی شروع به فعالیت            می‌کند.
علی میرزایی، فرماندار شهرستان تفرش نیز گفت: شهرستان تفرش نسبت به شهرستان‌های دیگر استان، در زمینه مصرف مواد مخدر پاک است، اما این امر نباید مسئولین را در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در  شهرستان غافل کند.
میرزایی افزود: رسالت  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر است که تحقق این رسالت نیازمند کار فرهنگی، آگاهی بخشی و استفاده از پتانسیل نیروهای مردمی است.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه با هدف ارتقای مشارکت دانشگاه تفرش در ریشه کنی معضل اعتیاد منعقد و این مجموعه به لحاظ مدیریت ارزشمند دانشگاه و تلاش معاونین، مدیران و کارکنان به عنوان دانشگاه پایلوت در استان به نام دانشگاه پاک معرفی و انتخاب شده است.

captcha