اعزام 296 مبلغ آذربایجان غربی در ایام دهه آخر صفر به سراسر استان
کد خبر: 3663551
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
حجت‌الاسلام داداش‌زاده خبر داد:

اعزام 296 مبلغ آذربایجان غربی در ایام دهه آخر صفر به سراسر استان

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اعزام 296 مبلغ مقیم آذربایجان غربی در ایام دهه آخر صفر به سراسر استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی اعزام مبلغ مقیم به تعداد 296 آقا و 27 بانو به مناطق فاقد روحانی و روستاها به مناسبت دهه آخر صفر است.

وی افزود: مبلغان دینی اعزامی به تمام نقاط استان کارشناسان دینی قابل تایید و ثبت نامی از طریق سامانه سجام هستند.

وی اظهار کرد: بنا به اهمیت تبیین معارف الهی و بصیرت افزایی اعزام مبلغ در مناسبت ها می تواند در تقویت بنیه اعتقادی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان موثر باشد و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن جامعه را بیمه کند.

  حجت الاسلام داداش زاده برگزاری مراسم زیارت از بعید را از دیگر برنامه های مهم دهه آخر صفر عنوان کرده و گفت: برگزاری این مراسم در 17 شهرستان آذربایجان غربی به صورت همزمان با سایر نقاط کشور در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، روز 26 آبان ماه مصادف با 28 ماه صفر راس ساعت 11 پیش از برگزاری نماز جمعه در مصلاها و حداقل دو مسجد هر شهر برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از اعمال سفارش شده در روزهای پایانی ماه صفر، مصادف با ایام حزن و اندوه خاندان پیامبر (ص) قرائت زیارت نبی اکرم (ص) است چند سالی است با شور خاصی در استان های مختلف کشور به اجرا در می آید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دستگاه های مربوطه، هیات امنای مساجد و هیات های مذهبی آذربایجان غربی در برگزاری هرچه باشکوه تر ای مراسم یاری رسان سازمان تبلیغات اسلامی خواهندبود یادآور شد: امیدواریم امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم در مراسم پرفیض زیارت از بعید در سطح استان باشیم.

captcha