برگزاری همایش وقف در مراغه
کد خبر: 3663707
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

برگزاری همایش وقف در مراغه

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه از برگزاری همایش وقف با حضور دانشجویان در دانشگاه مراغه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام فریدون مطهری‌، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز برنامه‌های دهه وقف با بیان اینکه در اولین روز از دهه وقف به دیدار امام جمعه شهرستان مراغه خواهیم رفت گفت: روز جمعه همزمان با دومین روز از دهه وقف در سخنرانی‌های پیش از خطبه پیرامون حوزه وقف به سخنرانی خواهیم پرداخت.

وی، ادامه داد: به مناسب رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) روز جمعه در امامزادگان سید ابراهیم (ع) و سید محمد (ع) مراسم عزاداری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: روز شنبه 27 آبان ماه نیز دیداری با فرماندارشهرستان مراغه داشته و در ادامه با چند تن از خانواده‌های شهدا و جانبازان نیز دیدار خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام مطهری خاطر نشان کرد: روز دو شنبه مورخه 29 ام آبان ماه نیز در محل دانشگاه مراغه همایش با عنوان وقف با حضور دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: همزمان با دیگر شهرستان‌ها ایستگاه‌های همه واقف باشیم در محل اداره اوقاف و دیگر بقاع متبرکه ایجاد خواهد شد.

captcha