برگزاری نمایشگاه کتاب زمینه ترویج فرهنگ کتاب و ‏کتابخوانی را توسعه می‌دهد
کد خبر: 3663805
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
اوچی اردبیلی:

برگزاری نمایشگاه کتاب زمینه ترویج فرهنگ کتاب و ‏کتابخوانی را توسعه می‌دهد

گروه فرهنگی: رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه افزایش رویدادهای فرهنگی در جامعه زمینه توسعه را هموار می‌کند، گفت: برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه کتاب در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نقش اساسی دارد.

مهران اوچی اردبیلی، در رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اردبیل در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با بیان این مطلب افزود: مطالعه و کتابخوانی را باید به عنوان نیاز اساسی و روزانه خود قرار دهیم بطوریکه قرار گیری کتاب در سبد فرهنگی ما نیز می‌تواند راهی برای حمایت از نویسندگان و ناشران استانی و کشوری باشد.  
وی افزود: امسال سطح نمایشگاه و کتاب های عرضه شده بالاست و حضور علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه، سبب انس بیشتر آنان با کتاب و مقدمه ای برای مطالعه بیشتر شده است.  
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان با بیان اینکه کتاب يکي از راه ‏هاي کسب دانايي است، یادآور شد: کتاب و کتابخانه، مجموعه ارزشمندي را شکل مي‏ دهد که مي ‏تواند در راه شکوفايي و بالندگي افراد و جوامع نقش سازنده‏اي ايفا نمايد.  
اوچی اردبیلی حضور انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل در یازدهمین نمایشگاه کتاب بزرگ استان را یادآور شد وگفت: در غرفه این انتشارات بیش از 60 عنوان کتاب حضور دارد و در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی، کتاب‌های این انتشارات و همچنین انتشارات جهاددانشگاهی کشور با 40 درصد تخفیف عرضه می شود.  
گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اردبیل از 21 تا 26 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل دایر می باشد و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید نمایند.
captcha