مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3663978
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری با شرکت 180 نفر از کارگران، کارفرمایان، تعاون گران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی استان و همسر و فرزندان آنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 24 آبان ماه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری با حضور کارگران، کارفرمایان، تعاون گران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی استان و همسر و فرزندان آنان در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
سید عباس جزایری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات 180 نفر از کارگران، کارفرمایان، تعاون گران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی استان و همسر و فرزندان آنان شرکت کردند.
وی قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و مفاهیم قرآن را رشته‌های این دوره از مسابقات جامعه کار و تلاش خواند و اظهار کرد: کلیه رشته‌ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که در هر رشته تنها نفر اول یک آقا و یک بانو به شرط احراز حدنصاب به‌عنوان منتخب و برگزیده استان تعیین شده و می‌تواند در مرحله کشوری حضور داشته باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی قرآن پیش از این مسابقات برای شرکت‌کنندگان خبر داد.
جزایری تصریح کرد: توسعه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در بین جامعه کار و تلاش از اولویت‌ها در استان است که سال جاری نیز تلاش می‌کنیم تا شاهد برگزاری هر چه گسترده‌تر این دوره از مسابقات در استان باشیم.

captcha