پوستر هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری رونمایی شد
کد خبر: 3664015
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

پوستر هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: در حاشیه ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری از پوستر هفته قرآن و عترت استان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، شامگاه امروز ٢۴ آبان ماه در حاشیه ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری، با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار پوستر نخستین هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری هفته قرآن و عترت در هفته نخست بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری مطلوب این هفته نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های استانی است.
وی برگزاری هفته قرآن و عترت را در راستای تحقق اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای منشور توسعه فرهنگ قرآنی کشور دانست و افزود: تحقق عزم ملی برای توسعه، تبلیغ، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن و عترت با کمک گرفتن از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و مؤسسات قرآنی از اهداف این برگزاری این هفته است.
وی برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان، اختتامیه جشنواره قرآنی منهاج، محافل قرآنی در شهرستان‌ها، اختتامیه مسابقات قرآنی دستگاه‌ها و نشست‌های قرآنی از جمله برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان هستند.

پوستر هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری رونمایی شد
captcha