آوار برداری زلزله ادامه دارد/ استقرار نیروی انتظامی
کد خبر: 3664091
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

آوار برداری زلزله ادامه دارد/ استقرار نیروی انتظامی

گروه سلامت: طی دور روز گذشته توزیع کمک های مردمی با مشکلاتی همراه بود اما امروز با استقرار یگان ویژه نیروی انتظامی توزیع اقلام ضروری با نظم بیشتری همراه شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، با وجود سپری شدن 4 روز از زمین لرزه هنوز مردم این شهرستان وضعیت اسکان مناسبی ندارند.
مردم این شهرستان که به دلیل آسیب جدی به خانه هایشان عموما در پارک ها و فضای باز اسکان دارند؛ علی رغم سرما و توزیع چادر، هنوز برخی در فضای باز شب را به صبح می رسانند.
برخی از مردم این شهرستان از توزیع نامناسب چادر و وسایل گرمایشی و هجوم مردم غیربومی و غیر زلزله زده برای اخذ چادر و فروش آن در بازار آزاد به مردم زلزله زده خبر دادند.
مردم زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب که برخی از محلات آن مانند فولادی 100 درصد تخریب شده است، ضمن رضایت از خدمات ارتش جمهوری اسلامی که کار امداد رسانی به آنان را سامان دهی کرده است از نبود خدمات بهداشتی مناسب ابراز ناراضایتی دارند.
بر اساس مشاهدات میدانی کمک های مردمی بسیاری از سراسر ایران سوی مناطق زلزله زده ارسال شده که طی دور روز گذشته توزیع آن با مشکلاتی همراه بود اما امروز با استقرار یگان ویژه نیروی انتظامی توزیع اقلام ضروری با نظم بیشتری همراه شده است.
همچنین آوار برداری از مناطق آسیب دیده نیز همچنان ادامه دارد.
captcha