نحوه استفاده از ظرفیت فضای مجازی در نشست خیران قرآنی چهارمحال و بختیاری بررسی شد
کد خبر: 3664350
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
پرتوی:

نحوه استفاده از ظرفیت فضای مجازی در نشست خیران قرآنی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین نشست خادمان قرآنی استان با هیئت مدیره مجمع با هدف برنامه‌ریزی برای استفاده از امکانات و ظرفیت فضای مجازی در راستای تحقق اهداف مجمع از جمله معرفی فعالیت‌ها و جذب کمک‌های مردمی خبر داد.

مهدی پرتوی، مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: این نشست با هدف استفاده از امکانات به روز برای معرفی و جذب کمک‌های مردمی در فضای مجازی برگزار شد.
پیشکسوت قرآنی استان ایجاد کانال تلگرامی، بارگذاری محتوای ارزشمند و تبلیغ کانال را از جمله مصوبات این نشست برشمرد و افزود: تشریح عملکرد مجمع خیرین قرآن و عترت استان و ایجاد انگیزه به منظور کمک‌رسانی به مجمع از اهداف راه‌اندازی این کانال خواهد بود.
پرتوی با اشاره به لزوم ملموس کردن کمک‌ها و حمایت‌های مردمی به مجمع خیرین قرآن و عترت استان، اظهار کرد: در همین راستا و با هدف جلب اعتماد مردمی تعدادی از پروژه‌های مجمع خیرین قرآن و عترت استان در حضور مردم اجرا می‌شوند.
مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت استان در پایان عنوان کرد: راه‌اندازی گروه تخصصی IT و ربات تلگرامی مجمع خیرین از دیگر مصوبات نشست خادمان قرآنی با هیئت مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت استان بود.
بادآور می‌شود این نشست روز چهارشنبه 24 آبان ماه 96 برگزار شد.
captcha