قاری بین‌المللی مهمان مردم خراسان‌جنوبی می‌شود
کد خبر: 3664457
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
اواخر هفته جاری؛

قاری بین‌المللی مهمان مردم خراسان‌جنوبی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: قاری بین‌المللی حمیدرضا احمدی وفا 30 آبان‌ماه تا 2 آذرماه مهمان مردم خراسان‌جنوبی می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، رئیس اداره امور قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: قاری بین‌المللی استاد حمیدرضا احمدی وفا همان مردم خراسان‌جنوبی می‌شود.
عباسی با اشاره به اینکه این برنامه به مناسبت دهه وقف اجرایی می‌شود، اظهار کرد:  محافل قرآنی با حضور این قاری بین‌المللی در خراسا‌ن‌جنوبی از تاریخ 30/8/96 تا پنج شنبه 2/9/96 است که علاقمندان می‌توانند از این فرصت برای انس بیشتر با کلام وحی استفاده کنند.
وی بیان کرد: استاد احمدی وفا روز سه شنبه 30/8 در شهرستان طبس ساعت 12 و در شهرستان بشرویه ساعت 18 برنامه دارند و همچنین در روز چهارشنبه اول آذر ساعت 7 در پادگان 04 ارتش در بیرجند محفل قرآنی دارد.
رئیس اداره امور قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین برگزاری محفل قرآنی در چهارشنبه 1/9 ساعت 16 در امامزادگان باقریه بیرجند و ساعت 18 در سربیشه از دیگر برنامه های سفر استاد احمدی وفا به خراسان جنوبی است.
عباسی یادآور شد: همچنین در روز پنج شنبه 2/9 ساعت 17:30 در قاین و 18:30 دقیقه در شهرستان خضری نیز محفل قرآنی با حضور این قاری برگزار می‌شود.
captcha