بهره‌مندی بیش از چهار هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی خراسان‌جنوبی از اقلام مورد نیاز
کد خبر: 3664469
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

بهره‌مندی بیش از چهار هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی خراسان‌جنوبی از اقلام مورد نیاز

گروه اجتماعی: مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: با کمک خیرین مؤسسه خیریه انصارالحجه(عج) مشهد مقدس، 4663 مددجوی تحت حمایت بهزیستی استان از خواربار، پوشاک و وجه نقد بهره‌مند شدند.

علی عرب‌نژاد، مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده با مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد مقدس، 4663 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان از سبد غذایی، البسه و وجوه نقدی به ارزش هفت میلیارد و 78 میلیون و 61 هزار ریال بهره‌مند شدند.
وی با بیان اینکه این در شش شهرستان بیرجند، سربیشه، قاین، آرین‌شهر، خضری و زیرکوه است، افزود: معلولان و نیازمندان با حضور مسئولین این مؤسسه و خیرین در بهزیستی‌های شهرستان در تاریخ های 23 و 24 آبان‌ماه جاری بسته‌های مواد غذایی، پوشاک و وجه نقد را مستقیم از دستان سخاوتمند خیرین دریافت کردند.
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی میزان کمک‌های نقدی مؤسسه انصارالحجه مشهد را دو میلیارد و 128 میلیون و 400 هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این مرحله تعداد4663 مددجو در کل استان سبد غذایی و پوشاک به ارزش چهار میلیارد و 949  میلیون و 661 هزار ریال و با توجه به بعد خانوار از 500 تا 3 میلیون و 500 هزار  ریال وجه نقد دریافت کردند.
عرب‌نژاد اظهار کرد: خیرین می‌توانند اجناس اهدایی و کمک‌های غیر نقدی خود را با هماهنگی واحد مشارکت‌های مردمی در بهزیستی شهرستان های استان مستقیماً و بدون واسطه به دست نیاز مندان واقعی تحت حمایت بهزیتی استان برسانند.
وی همچنین از وجود خانه‌های نگهداری و شیرخوارگاه‌های سطح استان خبر داد و افزود: این مراکز با حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم نیکوکار استان و خارج از استان است که می‌توانند خدمات مطلوب‌تری را به فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست ارائه کنند.
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی یادآور شد: لذا بدون یاری خیرین، کمک‌های دولتی جوابگوی هزینه‌های نگهداری کودکان در مراکز نخواهد بود.
captcha