برپایی دوره‌های تخصصی آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه روحانیان مستقر در فارس
کد خبر: 3664556
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
مهرابی خبر داد:

برپایی دوره‌های تخصصی آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه روحانیان مستقر در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از برپایی دوره‌های تخصصی آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه روحانیان مستقر در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برپایی دوره‌های تخصصی آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه روحانیان مستقر در این استان خبر داد و گفت: این دوره‌ها به‌همت اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس برگزار خواهند شد.

وی افزود: دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم که شامل دروس روش تدریس و قرائت قرآن و احکام عمومی و قرآنی است، در قالب ۴۴ساعت آموزشی اجرا خواهد شد.

مهرابی اظهار كرد: این دو دوره آموزشی ویژه روحانیان مستقر شهرستان‌های مرودشت، سپیدان، کوار، خرامه، شیراز و سروستان است که پیش‌بینی می‌شود۹۰ نفر از مبلغان در این طرح تخصصی شرکت كنند.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: طرح آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با هدف آموزش پیشرفته نیروهای مستعد جهت تدریس در دوره‌های آموزش قرائت قرآن کریم سطوح یک و دو در راستای تحقق اجرای نهضت قرآن‌آموزی است که از طریق تکمیل حلقه‌های آموزش و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن کریم در مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی با بیان اینكه این دوره‌ها از۳۰ آذرماه شروع شده و۲۲دی‌ماه به پایان می‌رسد، گفت: پس از برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی گواهینامه‌های این دوره برای افرادی که حد نصاب نمره را کسب كنند، صادر خواهد شد.

captcha