اجرای طرح ارزیابی و نظارت بر عملکرد قرآنی شهرستان‌های فارس
کد خبر: 3664561
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
موسوی خبر داد:

اجرای طرح ارزیابی و نظارت بر عملکرد قرآنی شهرستان‌های فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای طرح نظارت ستادی ادارات امور قرآنی بر فعالیت‌های قرآنی شهرستان‌های این استان خبر داد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به آخرین فعالیت‌های این اداره گفت: طرح نظارت ستادی ادارات امور قرآنی بر فعالیت‌های قرآنی شهرستان‌ها با همکاری اداره امور قرآنی استان فارس انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح در قالب ۸ گروه عموماً دو نفره ازتاریخ ۷ آذرماه سال جاری تا 20 اسفندماه امسال در شهرستان‌های فارس اجرا خواهد شد.

موسوی یادآور شد: این طرح به‌منظور ارتقای توان ادارات قرآنی استان‌ها در حوزه ستادی و نظارت بر عملکرد شهرستان‌ها با تهیه محتواهای نظارتی و فرم‌های ارزیابی در۲۴ شهرستان استان فارس اجرا می‌شود.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس گفت: اداره امور قرآنی با اجرای این برنامه و با توجه به شاخص‌های مورد نظرضمن بازدید از عملکرد کارشناسان و رابطان قرآنی شهرستان‌ها نسبت به هدایت آنان اقدام می‌كنند و علاوه بر آن با اجرای این طرح و بررسی نتایج، تشویق و یا پیگیری و رفع معایب و مشکلات شهرستان‌ها تا حصول نتیجه نیز انجام می‌گیرد.

وی همچنین گفت: طرح نظارت با استفاده از کارشناسان مجرب و توانمند قرآنی اجرا می‌شود که نسبت به طرح‌های ابلاغی از طرف سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور اشراف داشته باشند.

موسوی در پایان تأكید كرد: طبق فرم‌های تنظیم شده بعضی از عناوین فرم‌های ارزیابی شامل میزان اشراف مجریان شهرستانی نسبت به طرح‌ها و آئین‌نامه‌ها، تعامل قانونمند با تشکل‌های قرآنی، ارتباط مطلوب با فعالان قرآنی و توسعه و ساماندهی مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی است.

captcha