دستگیری سارق قطعات خودرو و کشف 25 فقره سرقت در زاهدان
کد خبر: 3664577
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

دستگیری سارق قطعات خودرو و کشف 25 فقره سرقت در زاهدان

گروه اجتماعی: رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک سارق و سه مالخر قطعات خودرو و کشف 25 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق و سه مالخر قطعات خودرو و کشف 25 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی بیان کرد: در پی وقوع چندين فقره سرقت محتويات و قطعات خودرو در شهرستان زاهدان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی سوابق سارقان سابقه دار موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای و سه مالخر در این رابطه شدند و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: سارق پس از تحقیقات پلیسی و رو به رو شدن با ادله و مستندات به 25 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و فروش آنها به سه مالخر دستگیر شده اعتراف کرد.
ملاشاهی با اشاره به شيوه و شگرد سارقان بیان کرد: سارق پس از سرقت خودروهای فاقد تجهيزات ايمني قطعات خودرو را اوراق کرده و به سه مالخر دستگیر شده به فروش می‌رساند.
رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: شهروندان با تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی از سرقت خودروی خود جلوگیری و موارد مشکوک را به سامانه فوریت‌های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند و پلیس را در برخورد با هنجارشکنان یاری رسانند.
captcha