اقتصاد در کلام و سیره امام رضا(ع) بررسی می‌شود
کد خبر: 3664609
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
در رادیو اقتصاد؛

اقتصاد در کلام و سیره امام رضا(ع) بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد به مناسبت شهادت حضرت امام رضا(ع) فردا یکشنبه 28 آبان ماه در ویژه برنامه «اقتصاد رضوی» به موضوع اقتصاد در کلام و سیره امام رضا(ع) می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، رادیو اقتصاد، فردا یکشنبه به مناسبت شهادت حضرت امام رضا(ع) در ویژه برنامه «اقتصاد رضوی» به موضوع اقتصاد در کلام و سیره امام رضا (ع) خواهد پرداخت.
براساس این گزارش، محمدی فام، استاد دانشگاه به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پویا مفرد، کارشناس مذهبی در برنامه فردا در مورد اقتصاد در کلام و سیره امام رضا(ع) به بحث و گفت‌وگو خواهند پرداخت.
بازار اسلامی از دید امام رضا (ع)، سیره عملی امام رضا (ع) و ... از دیگر مواردی هستند که در برنامه بررسی خواهند شد.
یادآور می‌شود، ویژه برنامه «اقتصاد رضوی» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی محسن رنگینی روزهای یکشنبه ساعت 19 به مدت 115 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
بازار اسلامی از منظر امام رضا(ع)
رادیو اقتصاد همچنین به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در ویژه برنامه «در غربت بهشت» یکشنبه 28 آبان ماه، ابعادی دیگر از دوران حیات ایشان را بررسی می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاالدینی، کارشناس مذهبی به همراه احمد شفازاده، کاشناس مجری در برنامه فردا در خصوص سیره زندگی امام رضا (ع) و همچنین بازار اسلامی از نگاه امام رضا (ع) گفت‌گویی خواهند داشت.
برنامه «در غربت بهشت» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی محسن رنگینی یکشنبه ساعت 06:05 به مدت 110 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
بررسی عدالت در سیره امام رضا(ع)
رادیو اقتصاد همچنین در ویژه برنامه «دریا در برداشت هشتم» یکشنبه 28 آبان ماه، به بررسی عدالت امام رضا (ع) می‌پردازد.

اقتصاد در کلام و سیره امام رضا(ع) بررسی می‌شود
براساس این گزارش، محمد رضا عباسی، کارشناس مذهبی در برنامه فردا درباره سیره اقتصادی و عدالت اجتماعی و برخورد ایشان با طبقات مختلف جامعه به بیان نکاتی خواهد پرداخت.
یادآور می‌شود، ویژه برنامه «دریا در برداشت هشتم» فردا یکشنبه 28  آبان ماه ساعت 8 صبح به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
تمدن سازی در سیره رضوی
رادیو اقتصاد فردا به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) در ویژه برنامه «در غربت خورشید» به موضوع تمدن سازی در سیره رضوی خواهد پرداخت.
سید مجید امامی، استاد دانشگاه در برنامه فردا در خصوص تمدن سازی در سیره رضوی مطالبی را عنوان خواهد کرد.
سبک زندگی رضوی، الگو گرفتن از اهل بیت (ع) و عشق اهل بیت (ع) حاشیه یا متن زندگی و ... از دیگر مباحثی هستند که در برنامه مطرح و بررسی خواهد شد.
ویژه برنامه «در غربت خورشید» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد به تهیه کنندگی مطهره مهرابی، فردا یکشنبه 28 ساعت 10 صبح به مدت 180 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
بهترین مال از نگاه امام رضا (ع)
رادیو اقتصاد همچنین در برنامه «ایستگاه نود هشت» یکشنبه 28 آبان ماه، بهترین مال از منظر امام رضا(ع) را بررسی می‌کند.
براساس این گزارش، نصیری کارشناس دینی و نیز وحید شقاقی، اقتصاددان در برنامه فردا در خصوص دیدگاه امام رضا (ع) مبنی بر این که بهترین مال آن است که صرف حفظ آبرو شود به گفت‌وگو خواهند نشست.
موضوع نحوه بکارگیری مال و کم و کیف آن نیز در برنامه مطرح و بررسی خواهد شد.
برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی شنبه تا پنج شنبه ساعت 9صبح  به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
captcha