آموزش 3 هزار صنعتگر البرزی توسط جهاددانشگاهی
کد خبر: 3664632
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

آموزش 3 هزار صنعتگر البرزی توسط جهاددانشگاهی

گروه اجتماعی: معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان البرز از آموزش سه هزار صنعتگر در شهرک‌های صنعتی البرز از ابتدای تیرماه تا پایان مهرماه سال جاری توسط جهاددانشگاهی البرز خبر داد و گفت: این اقدام تا پایان سال 96 ادامه خواهد داشت.

منیره سهرابی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: با همكاری شركت شهرک‌های صنعتی استان از اوايل تيرماه  تا  پايان مهرماه 1396 طی چهار قرارداد آموزشی اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی صنايع در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه مهارت‌های بازار، مديريت انرژی، ايمنی و بهداشت، محيط زيست، دوره‌های مديريت و امور اداری و مالی  و دیگر دوره‌های مورد نياز صنايع کرده است.
وی افزود: این آموزش‌ها یا در محيط كارخانه و صنعت مورد نظر در شهرک‌های صنعتی استان و يا بر اساس شرايط و امكانات مورد نياز در سالن آمفی تئاتر مركز آموزش شماره يك معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اجرا شده است.
این مسئول با بیان اینکه در راستای اين قراردادهای آموزشی، گروه صنايع با حضور رایزنان کشورهای مختلف اقدام به برگزاری سلسله همايش‌های توسعه صادرات در اتاق بازرگانی کرده است خاطرنشان کرد:  این همایش‌ها نیز با استقبال گسترده صنايع و فعالان اقتصادی همراه شد.
سهرابی با اشاره به حضور جهاددانشگاهی در اولين نمايشگاه دستاوردهای صنايع كوچك و متوسط استان البرز گفت: غرفه جهاددانشگاهی در این نمایشگاه پذيرای صنعتگران، بازديدكنندگان و همچنين حضور مجدد رايزنان كشورهای مختلف و مديران ارشد استان بود.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی البرز ابراز کرد: جهاددانشگاهی در این نمایشگاه نسبت به برگزاری گردهمایی‌های آموزشی در رابطه با نحوه  تجارت در زمينه صادرات و واردات به كشورهای مختلف نيز اقدام کرده است.
سهرابی در پایان از آموزش سه هزار صنعتگر در شهرک‌های صنعتی البرز از تیر تا مهر سال جاری توسط جهاددانشگاهی البرز خبر داد و گفت: این اقدام تا پایان سال 96 ادامه خواهد داشت و اميد است با اين هم‌افزایی گامی موثر در راستای اهداف استان برداشته شود.

captcha