برپایی همایش تخصصی «وقف و قرآن» به میزبانی دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز
کد خبر: 3664659
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

برپایی همایش تخصصی «وقف و قرآن» به میزبانی دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با ایام هفته وقف، همایش تخصصی «وقف و قرآن» با حضور فعالان قرآنی و به میزبانی دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، جواد یزدانی، کارشناس روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 27 آبان‌ماه گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام هفته وقف همایش بزرگ تخصصی وقف و قرآن با حضور فعالان قرآنی در محل دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز برگزار می‌شود.

وی، زمان برگزاری این همایش را ساعت 10 تا 11:30 روز دوشنبه، 29 آبان‌ماه جاری اعلام كرد و افزود: این مراسم با حضور اساتید، اعضای هیئت علمی این دانشگاه و جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

یزدانی در ادامه به هدف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این همایش آشنایی دانشجویان رشته‌های علوم و قرآن کریم و فعالین قرآنی با حوزه تخصصی وقف و ارتباط این نهاد مقدس دینی با آیات و روایات است.

کارشناس روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس و محمدجواد سلمان‌پور، رئیس دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز ایراد سخنرانی می‌كنند.

یادآور می‌شود، دهه آخر ماه صفر المظفر به‌عنوان هفته وقف نامگذاری شده است که امسال از 25 آبان لغایت 4 آذر ویژه برنامه‌های این هفته در قالب یک دهه برگزار می‌شوند.

captcha