تشریح برنامه‌های هفته بسیج در جهرم/ اعزام 700 میلیون ریال اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان
کد خبر: 3664677
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در جهرم/ اعزام 700 میلیون ریال اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان

گروه اجتماعی: فرمانده‌ سپاه جهرم در تشریح برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان گفت: به‌مناسبت هفته بسیج در سال جاری 250 برنامه‌ محوری در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، غلامرضا توكل، فرمانده سپاه جهرم امروز، 27 آبان در یك نشست خبری گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» و از روز 29 آبان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه دیدار با امام جمعه‌ جهرم و بخش‌های چهارگانه این شهرستان از برنامه‌های این هفته است، گفت: اجرای برنامه‌های نشسست‌های روشنگری، میقات صالحین، رزمایش سایبری در فضای مجازی و برگزاری یادواره‌های شهدا از برنامه‌های این هفته است.

توكل یکی از هدف گذاری‌های برنامه‌های بسیج را خدمات اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم در قالب اردوهای جهادی و طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی دانست و گفت: در هفته مبارك بسیج نیز تیم‌های خدماتی درمانی و گروه‌های جهادی به مناطق محروم سطح شهرستان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به مردمی‌کردن اجرای برنامه‌های هفته‌ بسیج از حمایت قاطع سپاه از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف فرهنگی در راستای ترویج گفتمان ولایت و ارزش‌های انقلاب خبر داد و گفت: از برگزاری این گونه برنامه‌ها توسط اقشار مختلف سطح جامعه استقبال و از آن حمایت خواهیم کرد چون به نظر ما اخلاق، روحیه تفکر و عمل بسیجی در بین تک‌تک اعضای جامعه هست و همه را بسیجی می‌دانیم .

فرمانده سپاه جهرم، نمونه بارز این سخن را سیل کمک‌های اقشار مختلف جامعه با هر بضاعتی به زلزله زدگان غربق کشور دانست و گفت: به همت مردم خیر اندیش شهرستان جهرم بیش از ۶ کامیون اجناس مورد نیاز مردم زلزله‌زده‌ غرب کشور جمع‌آوری و ارسال شد.

توكل ارزش اقلام مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور که توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان جهرم جمع‌آوری شده است را ۷۰۰ میلیون ریال اعلام كرد و گفت: این اقلام با ۶دستگاه کامیون به غرب کشور ارسال شده و خواهد شد. البته تاکنون ۳ کامیون حامل مواد مورد نیاز از جهرم و خفر به کرمانشاه ارسال شده و بقیه اقلام نیز ظرف دو سه روز آینده بارگیری و ارسال خواهد شد.

captcha