تأكید استاندار فارس بر ضرورت ساماندهی سریع مجموعه فرهنگی سعدیه
کد خبر: 3664682
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

تأكید استاندار فارس بر ضرورت ساماندهی سریع مجموعه فرهنگی سعدیه

گروه فرهنگی: استاندار فارس خواستار ساماندهی سریع مجموعه فرهنگی سعدیه به فراخور نام و نشان شیخ اجل سعدی شیرازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در بازدید از مجموعه فرهنگی سعدیه گفت: سعدی از مشاهیر بزرگ جهان و موجب فخر کشور عزیزمان ایران خصوصاً شهر شیراز و بسترساز جایگاه ویژه ای برای این شهر است.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری یکی از پتانسیل‌های مهم استان در راستای ایجاد اشتغال، پویایی اقتصادی و توسعه پایدار است از همه دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی و هنری، گردشگری خواست که به طور مداوم با ایجاد یا بهبود شرایط اجتماعی، کالبدی و توسعه منابع، زمینه و بستر لازم برای جلب مشارکت عمومی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه را بیش از گذشته فراهم كنند.

استاندار فارس با بیان اینکه برنامه‌ریزی صحیح یعنی برنامه‌ریزی برای مردم و افزایش کیفیت زندگی، پیگیری‌های مجدانه و مستمر را موجب رونق گردشگری در استان دانست و تشکیل جلسات ماهانه کارگروه تخصصی فرهنگی و گردشگری به ریاست استاندار را ضروری دانست.

تبادار گفت: در پرتو تشکیل جلسات منظم و ارائه راهکارهای عملی، مسیر بروز حداکثر توان نیروی انسانی، ایجاد اشتغال و ارتقای سطح خدمات در تمام حوزه‌های فرهنگی هنری و گردشگری هموار خواهد شد .

استاندار فارس همچنین نسبت به تعیین تکلیف و ساماندهی پروژه‌های تالار بزرگ شهر، باغ موزه مشاهیر، موزه پاسارگاد و مجموعه‌های فرهنگی سعدی و زندیه شیراز تاکید کرد و از مدیران ذیربط خواست تا با بها دادن به مشارکت‌های مردمی هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات و بازدارنده‌های این پروژه‌ها اقدام كنند.

captcha