آمادگی کامل ناوگان عمومی مسافربری خراسان‌جنوبی در دهه پایانی ماه صفر
کد خبر: 3664717
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

آمادگی کامل ناوگان عمومی مسافربری خراسان‌جنوبی در دهه پایانی ماه صفر

گروه اجتماعی: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان برای جابه‌جائی زائرین به مشهد مقدس در ایام دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ایمنی سفر، تکریم ارباب رجوع، رفتار توأم با احترام و ادب و خدمات مطلوب در حین سفر برای مسافران، از اولویت‌های اساسی و یک ضرورت برای شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان است.
وی افزود: هم اکنون علاوه بر 62 دستگاه انواع وسیله نقلیه اعم از ناوگان اتوبوسی ویژه ، vip  در بخش حمل و نقل مسافر برای جابه‌جائی مسافران در ایام عادی سال به مقصد مشهد مقدس، افزایش سه برابری با توجه به افزایش تقاضای سفر زائرین و هیئت‌های مذهبی به مقصد مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.
مدیرکل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: برای سهولت دسترسی به خدمات این بخش هماهنگی‌های لازم با شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری استان برای پیش‌فروش بلیط به صورت اینترنتی و حضور در دفاتر سطح شهرهای استان انجام شده است.
شهامت یادآور شد: شماره 300056141 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفر از خراسان‌جنوبی خواهد بود.

captcha