پخش «هوای حرم» از رادیو زنجان
کد خبر: 3664729
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
موسوی خبر داد:

پخش «هوای حرم» از رادیو زنجان

گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در سالروز شهادت امام هشتم شیعیان، برنامه‌های متنوعی برای پخش از صدا و سیمای مرکز زنجان در نظر گرفته شده که از آن جمله هوای حرم و راه ولایت را می‌توان نام برد.

سید رضا موسوی،مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در آخرین روز ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت هشتمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه‌برنامه‌هایی را تهیه و برای پخش در نظر دارد.

موسوی تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان «هوای حرم» به تهیه‌کنندگی میثم نبی از رادیو زنجان اشاره کرد که زندگانی گهربار آن امام همام و رویدادهای معاصر با دوران خلافت مامون عباسی را تبیین خواهد کرد.

وی افزود: بهره‌گیری از نقطه نظرات کارشناسان مذهبی، توجه به مکارم اخلاق امام هشتم و کاربرد آن در زندگی امروز، پخش گزیده سخن و کلام بزرگان، پیامک مخاطبان، پخش گزارش، مداحی و مرثیه‌سرایی از بخش‌های مختلف این برنامه است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان، تاکید کرد: گزیده برنامه سلام زنجان از ساعت 8 روز یکشنبه به مدت 40 دقیقه سالروز شهادت امام هشتم را پوشش خواهد داد و معاونت سیما هم ویژه‌برنامه «راه ولایت» به تهیه‌کنندگی محمدجواد حسین‌خانی را برای این مناسبت تدارک دیده است و سعی دارد با حضور کارشناسان صاحب نظر به بررسی سیره عملی امام رضا(ع) و سیر اتفاقات منجر به شهادت ایشان، بپردازد .

موسوی با اشاره به اینکه ارتباط تلفنی با مشهد مقدس و حرم مطهر ثامن‌الحجج، بیان سبک و سیره زندگی امام هشتم(ع)، مداحی نیز از جمله آیتم‌هایی است که در روز شهادت این امام همام در برنامه‌های مختلف تولیدی و تامینی برنامه‌ریزی شده است، تاکید کرد: برنامه «آلاچیق» هم از ساعت 10 صبح روزهای شنبه و یکشنبه به مدت 60 دقیقه به صورت ویژه به مناسبت شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به تهیه‌کنندگی اکبر مهرانپور پخش خواهد شد.

captcha