دشمنان در صدد از بین بردن تفکر جهادی هستند
کد خبر: 3664783
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

دشمنان در صدد از بین بردن تفکر جهادی هستند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه عاشورا، اظهار کرد: تضعیف تفکر جهاد و انقلابی‌گری، از نقشه‌های دشمنان است تا ایران اسلامی را منزوی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا، عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران،گفت: تضعیف تفکر جهاد و انقلابی‌گری، از نقشه های دشمنان است تا ایران اسلامی را منزوی کنند.
وی با اعلام اینکه دشمن می‌خواهد با روش‌های مختلف از جمله تبلیغات منفی علیه ایران تمرکز ایران اسلامی در جامعه جهانی بهم بزند تا امنیت رژیم صهیونیستی تامین کند یادآور شد: مبارزه با رژیم صهیونستی و اهداف شوم آن اصل اساسی ملت ایران مبارز ایران و مردم انقلابی است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که وسط میدان جنگ هستیم افزود: از یک طرف استکبار جهانی و از طرف دیگر لیبرال و سکولار در داخل کشور همانند دو لبه قیچی عمل می کنند تا به نظامی جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
فرمانده سپاه عاشورا سهل انگاری، محافظه کاری و مسامحه کاری را سه چالش عمده ایران اسلامی خواند و گفت: بعضاً دیده می شود عناصر نفوذی با محافظه و مسامحه، منافع شخصی و سازمانی را بر مردم و منافع عمومی ترجیح می‌دهند اما مردان انقلابی و عناصر ارزشی به چنین افرادی فرصت نخواهند داد.
وی با اشاره به ضرورت ترویج و گسترش روحیه بسیجی در جامعه گفت: ایثارگری،فداکاری،خدمت رسانی،خلوص و عصاره اندیشه های دینی و انقلابی در رویه بسیجی ظهور می‌کند.
سردار کریمیان، با بیان اینکه بسیجی یعنی لشکر مخلص، تلاشگر، خدمتگذار و ایثارگر، افزود: بسیجی با تمام توان و ظرفیت در خدمت انقلاب و مردم ایران است؛ اگر این روحیه در آحاد جامعه تقویت شود، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شد.
وی با تاکید بر اینکه توحید و عدالت از اهداف آرمانی و اساسی انقلاب است، گفت: برای دستیابی به این اهداف باید تلاش کنیم؛ مسئولان کشور و قوای سه گانه باید وظایف خود را شناخته و عمل کنند؛  تدابیر، نقشه راه و اصول لازم در این راستا ارائه شده اما در عمل به آن مشکل وجود دارد.
کریمیان با اشاره به اینکه مردم باید هوشیار بوده و موضوعات مختلف را به خوبی درک کرده و تحلیل کنند، گفت: داشتن اراده‌ی انجام کار، تصمیم‌گیری درست، شناخت درست هدف و تشخیص درست مسیر در رسیدن به اهدف انقلاب بسیار ضروری است.
فرمانده سپاه عاشورا، ضمن تسلیت برای داغدیدگان زلزله کرمانشاه نیز گفت: در این راستا اقدامات اساسی و مناسبی توسط سپاه و بسیج به همت مردم شریف آذربایجان انجام شده و بیش از ۳۰ کامیون از کمک‌های مردمی جمع و به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و همچنین ۲۰ کامیون نیز آماده است تا در اولین فرصت ارسال شود.
captcha