توصیه‌های مراجع ره‌توشه دولت قرار گیرد
کد خبر: 3664804
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
تولیت آستان مقدس قم:

توصیه‌های مراجع ره‌توشه دولت قرار گیرد

گروه سیاست و اقتصاد: تولیت آستان مقدس قم گفت: توصیه‌های مراجع عظام تقلید برای تقویت نظام اسلامی و دولت است و دولت این فرمایشات را توشه راه قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، در حرم مطهر گفت: توصیه های مراجع عظام تقلید برای تقویت نظام اسلامی و دولت است و باید این فرمایشات را توشه راه قراردهید.
وی افزود: اهل بیت(ع) در مسیر حرکت الهی خود با سختی های زیادی مواجه شدند ولی آنچه که ثابت شد، آن است که آنچه می ماند، همان مکتب متعالی اهل بیت(ع) است واین مساله درس بزرگی است که باید به شکلی کار کنیم و بدانیم به رغم سختی ها وقتی در صراط مستقیم هستیم، موفق خواهیم شد.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) گفت: نظام اسلامی امانتی بزرگ است و نام خدمت گذاران امین و صادق همیشه ماندگار خواهد بود؛ مردم ما همیشه قدرشناس هستند و به کسانی که برای نظام و انقلاب و دین خدمت می کنند علاقه دارند.
وی تصریح کرد: در زمینه مطالبات امیدواریم که گام های خوبی برداشته شود و همچنین در زمینه صحن فاطمی نیز که از سوی رئیس جمهور توصیه شد به اتمام برسد، امیدواریم گام های جدی برداشته شود.
محمدباقر نوبخت نیزدر این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور گفت: دولت آماده تکریم و ترویج معارف وحیانی و دینی است.
وی افزود: در فرایند تنظیم بودجه سال 1397 قرارداریم و بسیاری از رخدادها و تحولات سال جاری و آنچه که برای سال آتی مورد نظر است، به همین خاطر خرسندیم که خدمتی در جهت توسعه معارف دینی به عمل آوریم.
وی تصریح کرد: آماده خدمت گذاری به حوزه های علمیه و مراکز نشر دین هستیم.
captcha