توزیع ١٢٢ هزار کیلوگرم نایلون پوششی در میان آسیب دیدگان زلزله
کد خبر: 3664872
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

توزیع ١٢٢ هزار کیلوگرم نایلون پوششی در میان آسیب دیدگان زلزله

گروه جامعه: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع 82 هزار دستگاه چادر امدادی و ١٢٢ هزار کیلوگرم نایلون پوششی تا به امروز در میان زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجاتجمعیت هلال احمر آخرین آمارهای مربوط به خدمات ارائه شده به زلزله زدگان کرمانشاه را اعلام کرد.

بر اساس این اعلام اقلام امدادی توزیع شده در کرمانشاه شامل چادر امدادی ٨٢ هزار و ٥٤٧ دستگاه (موجودی استان و ارسالی از سطح کشور، پتو ٢٣٩ هزارتخته (منابع جمعیت هلال احمر و کمکهای مردمی)، کنسروجات: ٦٤٠ هزار قوطی(منابع جمعیت هلال احمر و کمکهای مردمی)، برنج ٣٥ تن؛ آب معدنی ٧٣٣هزار بطری؛ والور ١٨هزار و ١١٨ شعله و موکت ٥٦هزار تخته است.

همچنین اقلام: ظروف٣٢ هزار و ٢٣٧ست؛ گالن ٥٨ هزار عدد؛ نان ١٤٣ هزار قرص؛ البسه ٥٤ هزار ثوب؛ خرما ٢٥ هزار کیلو و نایلون پوششی١٢٢ هزار کیلوگرم در میان آسیب دیدگان زلزله اخیر توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجاتجمعیت هلال احمر در خصوص عملکرد مرکز امدادهوایی در زمین لرزه كرمانشاه تا 28 آبان ماه نیز گفت: ١٠ فروند بالگرد به مدت هفت روز، 236 سورت پروازی را به مدت 237 ساعت انجام و 194 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل و 593 نیروی امدادی و١٢٩ هزار و ٢٠٠ كيلوگرم بار را منتقل کرده اند.

captcha