فردا؛ شروع جلسه تخصصی آموزش قرآن حضرت سیدالشهدا(ع)
کد خبر: 3664969
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

فردا؛ شروع جلسه تخصصی آموزش قرآن حضرت سیدالشهدا(ع)

کانون خبرنگاران نبأ: جلسه تخصصی آموزش و تلاوت قرآن کریم زیر نظر محسن امامی مفسر و متخصص صوت و لحن قرآن سه‌شنبه شب‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نبأ؛ سه شنبه سی ام آبانماه، اولین جلسه تخصصی و کارگاه آموزشی قرآن زیر نظر محسن امامی، مفسر و متخصص صوت و لحن قرآن کریم در حسینیه حضرت سیدالشهداء (ع) بعد از تعطیلی موقت برگزار می شود.
نظر به پیگیری بسیاری از مشتاقان و علاقمندان به فراگیری علوم و فنون قرائت قرآن کریم به ویژه علاقمندان به یادگیری تخصصی مقامات موسیقی تلاوت (عربی و ایرانی) و اختلاف قرائات و مباحث تفسیری مقرر شد که این جلسات به صورت هفتگی هر سه شنبه شب از ساعت 19 در حسینیه حضرت سیدالشهداء واقع در مشهد، بلوار ولایت، ولایت 7 برگزار شود و مطابق ادوار گذشته، رایگان و برای عموم آزاد است.
گفتنی است که هر جلسه در سه بخش آموزش عمومی تجوید و صوت و لحن - آموزش تخصصی الحان، گوشه های مقامات و اختلاف قرائات و بخش تفسیر و تلاوت های پایانی مجلس توسط اساتید و قاریان ممتاز بین المللی و کشوری است.
همچنین لازم به ذکر است که این جلسه که افتتاحیه‌ای مجدد است به صورت محفل انس با قرآن و با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین المللی و کشوری و بصرف شام برگزار می‌شود و گزیده مباحث آموزشی هر جلسه در سایت www.mohsenemami.ir درج می‌شود.
ابراهیم الهی
captcha