حضور استاد برجسته قرآن در شعبه قم خبرگزاری ایکنا
کد خبر: 3664974
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

حضور استاد برجسته قرآن در شعبه قم خبرگزاری ایکنا

گروه فعالیت‎های قرآنی: استاد حیدر کسمایی از اساتید برجسته قرآن کریم با حضور در شعبه قم خبرگزاری ایکنا در قالب نشستی یکساعته به تجلیل از استاد مرحوم رنجبر به گفت‌وگو نشست.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، یکی از فعالیت‎های این خبرگزاری در قم، تجلیل از اساتید برجسته قرآن استان با رویکرد سبک زندگی قرآنی و اجتماعی است.
در همین راستا این شعبه به دنبال تجلیل از شخصیت ماندگار قرآنی کشور، مرحوم استاد عباس رنجبر است و در این راستا گفتگوهایی را با شخصیت‎های برجسته قرآنی استان و کشور انجام داده است و به زودی نشریه‎ای در این باب منتشر خواهد شد.
در این راستا با دعوت از استاد حیدر کسمایی از اساتید طراز اول و به نام استان قم و داور و استاد بین‎المللی قرآن کریم و نویسنده کتب تخصصی قرآن، پای گفت و گوی شاگرد و همراه دیرین استاد رنجبر نشستیم.
کسمایی در این نشست با اشاره به سوابق فعالیت های علمی و قرآنی و ترویجی خود، استاد رنجبر را الگوی تمام معنای خود در عرصه‎های مختلف دانست و گفت:  اگر اجری بر ده‎ها سال کار فرهنگی و آموزشی و قرآنی از سوی خدا مقرر شده باشد، قطعا استاد رنجبر در تمامی آن ها شریک است زیرا هرچه دارم از ایشان است.
حضور استاد برجسته قرآن در شعبه قم خبرگزاری ایکنا
وی تصریح کرد: نه تنها بنده بلکه ایشان در پاداش و اجر معنوی و اخروی اکثر فعالان و اساتید امروز قرآن نقشی مهم دارند زیرا ایشان بود که برای اولین بار تلاوت‎ امروزی را با صبر و تلاش و تحمل نیش زبان‎ها تثبیت کرد و اکثر قاریان امروز بر سفره ایشان می‎نشینند.
وی در ادامه به تشریح ابعاد مختلف زندگانی این استاد فقید پرداخت و در این بین اخلاص، شجاعت، تواضع کم نظیر، کم حرفی، قناعت، مناعت طبع، بزرگ منشی، خوش رویی و عمل به منویات قرآن کریم را به عنوان مهمترین ابعاد زندگی استاد ذکر کرد.
captcha